سومین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان ، فناوری و اکوسیستم نوآور هرمزگان در سایت نمایشگاه های بین المللی بندرعباس امروز شنبه ( ۲۴ دیماه) با حضور رئیس سازمان صمت هرمزگان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان ، جمعی از مسئولان استانی و خبرنگاران افتتاح شد .

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  رئیس سازمان صمت هرمزگان در آئین افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان ، فناوری و اکوسیستم نوآور هرمزگان ، با اشاره به شعار سال (تولید؛ دانش‌‌‌بنیان، اشتغال‌‌‌آفرین) ، گفت : این نمایشگاه جهت آشنایی تولیدکنندگان ، نوآوران ، دانشگاهیان ، پژوهشگران با تولیدات صنعتی و صنایع غذایی استان و همچنین شناسایی نیازها در حوزه تامین و تجهیز قطعات ، ماشین آلات ، اصلاح خطوط تولید کمک کند .

خلیل قاسمی ، افزود : نمایشگاه در بخش های معدن و صنایع معدنی ( فلزی و غیرفلزی ) ، مراکز علمی و پژوهشی و شهرکت های دانش بنیان ، صنایع دریایی – صنایع شیلاتی  – صنایع غذایی  ، صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و انرژی فعالیت می کند.

قاسمی ، عنوان کرد : بر اساس طرح تانا ( توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها )سایر دانشگا های استان در این نمایشگاه حضور دارند و امید است تولید کنندگان ، نوآوران و پژوهشگران از این فرصت حداکثر بهره را  ببرند .

 وی ، با اشاره به اینکه سه پنل تخصصی در این نمایشگاه برگزار می شود ، مطرح کرد : در این نمایشگاه با هماهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان  پژوهشگران از استان های دیگر حضور دارند این برای فعالان اقتصادی و ایجاد  مشاغل جدید و همچنین  واعلام خواسته هایشان بهترین فرصت است .

رئیس سازمان صمت هرمزگان ، یادآور شد : فضای ایجاد شده بیش از ۵ هزار مترمربع است که  سعی شده تمام تولیدات استان چه به شکل غرفه های تجمعی ، شرکت شهرک های صنعتی ، واحدهای کوچک که امکان حضور غرفه مستقل نداشتند و چه واحدهای بزرگ با کمک جهاد دانشگاهی ایجاد شود .

گفتنی است ، سومین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان ، فناوری و اکوسیستم نوآور هرمزگان از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ دی ماه در صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷  الی ۲۱ در سایت نمایشگاه های بین المللی بندرعباس دایر است .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام