با حضور سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان سومین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در شهر بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مجتبی معین وزیری در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز گفت: یکی ازابزارهای توسعه سازمانها وارتقاء بهره وری در قالب کوچک سازی می باشد که به صورت برون سپاری مورد توجه مدیران ومسئولان قرارگرفته وبه صورت های مختلف به اجرا می شود و این مهم در وزارت مردم با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای مختلف روز به روز نحوه خدمات دهی به مردم در بخش های مختلف به صورت الکترونیکی و تحت سامانه خدمات رسانی انجام می شود.

  معین وزیری با اشاره به اهداف راه اندازی کارگزاری های رسمی گفت: بکارگیری روشهای نوین در عرصه ارائه خدمات به منظور جلوگیری از بزرگ شدن بدنه اجرایی سازمان وحرکت به سوی چالاکی وچابکی، روان سازی امور وفعالیتهای جاری وسهولت دسترسی بیمه شدگان وکارفرمایان به خدمات سازمان تامین اجتماعی، ارتقاء رضایتمندی مخاطبین از خدمات سازمان تامین اجتماعی، تقلیل امور جاری در شعب وواحدهای اجرائی سازمان وفرصت برای شعب به منظور تقویت امور حاکمیتی ومهم از مهمترین اهداف برونسپاری و راه اندازی کارگزاری های تامین اجتماعی است.

 مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه مهم کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی گفت : هرچند توسعه خدمات الکترونیک و اجرای طرح ۳۰۷۰ حدود هفتاد درصد از مراجعات به شعب را کاهش داده است لیکن ارتقاء کیفیت خدمات حضوری و همچنین انجام خدمات غیر حضوری برای قشری از مخاطبان که به هر دلیل امکان  استفاده از خدمات الکترونیک سازمان را ندارند به عنوان ابزاری برای ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت مخاطبان مد نظر می باشد.

عباس اکبری افزود: گسترش و تنوع بخشیدن به شیوه های ارائه خدمت به مخاطبان اعم از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان از اهداف ایجاد کارگزاری ها است.

اکبری گفت: شعبه یک بندرعباس به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین واحد تامین اجتماعی در استان با تحت پوشش داشتن تعداد ۳هزار و یکصد و شصت کارگاه  و حدود ۱۳۹هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی  و ۲۰هزاز و دویست و سی  نفر مستمری بگیری اصلی و تبعی جمعیتی بیش از ۱۵۹ هزار نفر  را تحت پوشش خود دارد . علی رغم توسعه خدمات الکترونیک که طی یکساله گذشته حدود ۷۰درصد از مراجعات به شعب را کاهش داده است لیکن تنوع بخشیدن و گسترش روشهای ارائه خدمات حضوری نیز از اهداف این اداره کل برای جلب رضایت هرچه بیشتر مخاطبان سازمان اعم از بیمه شدگان کارفرمایان و مستمری بگیران می باشد.

انتهای پیام