در مراسمی مدیر جدید حراست شرکت پالایش نفت بندرعباس معرفی شد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در مراسمی با حضور مدیر حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور و مدیر کل حراست استان هرمزگان، سید مسعود موسوی به عنوان مدیر حراست شرکت پالایش نفت بندرعباس معرفی و از تلاشهای عزت الله بهرامی مدیر پیشین حراست این شرکت تجلیل شد. 

 بر اساس این گزارش، سید مسعود موسوی از نیروهای جوان و بومی استان هرمزگان است که سالها در بخش های مختلف حراست شرکت پالایش نفت بندرعباس خدمت کرده است. 

 مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم گفت: لازمه تولید مستمر وجود امنیت پایدار است که با تلاش نیروهای حراست این شرکت، این ضرورت با ضریب اطمینان بالا انجام شده است. 

 دکتر هاشم نامور افزود: با توجه به نیاز و ضرورت های امروز و درجه اهمیت و حیاتی بودن تاسیسات پالایشگاهی و به منظور افزایش ضریب حفاظتی، طرح های جامع امنیتی در شرکت پالایش نفت بندرعباس با توسعه زیرساختها و نرم افزارهای حراستی اجرا شده است. 

 وی با تقدیر از مدیریت پیشین حراست شرکت پالایش نفت بندرعباس تصریح کرد: با توجه به اهمیت امنیت در تداوم تولید و همچنین ایجاد آرامش برای کارکنان و خانواده ها، برنامه ریزی، آینده نگری و توجه به بروز آوری و توسعه اقدامات امنیتی در این مسیر از اهمیت بالایی بر خوردار است.

 گفتنی است عزت الله بهرامی نیز با حکم دکتر هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان معاون بازرگانی این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام