شركت پالايش نفت بندرعباس در دو شاخص سلامت محور و ارتقاء بهبود وضعيت شغلی كاركنان به عنوان واحد نمونه صنعتی در هرمزگان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه هرمزگان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد، شرکت پالایش نفت بندرعباس در دو شاخص سلامت محور و ارتقاء بهبود وضعیت شغلی کارکنان در سال ١٣٩٩ به عنوان واحد نمونه معرفی و از مهندس نامور مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای حفظ و بهبود سطح سلامت و ساماندهی وضعیت شغلی کارکنان و همچنین ارتقاء تولید و توسعه محیط کار،‌ این شرکت به عنوان واحد نمونه در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه هرمزگان انتخاب شد.

گفتنی است در سال گذشته با پیگیری و بررسی های صورت گرفته و آماده سازی زیرساختهای لازم،‌ ٢١۵٠ نفر نیروی پیمانکار در شرکت پالایش نفت بندرعباس با اجرای طرح تبدیل وضعیت به نیروهای قرارداد مستقیم تبدیل شدند و همچنین طرح طبقه بندی مشاغل نیز به منظور بهبود و ارتقاء زیرساختهای حوزه منابع انسانی و همچنین افزایش انگیزه و بهره وری کارکنان و صیانت از نیروی انسانی در این شرکت به عنوان نخستین شرکت در سطح وزارت نفت اجرا شد.