مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان : نخستین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌ سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به میزبانی استان هرمزگان برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اسمعیل جهانگیری ضمن تاکید بر اهمیت این رویداد و نقش آن در طراحی فرایند سالم سازی محصولات این حوزه گفت: در همین راستا این دوره با هدف کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف استان و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت؛ به صورت اردوی آموزش بازی‌سازی  از ۲۹ دی تا ۴ بهمن در پارک علم و فناوری هرمزگان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره آموزشی که در ۶ روز برگزار می‌شود، شامل ۵۰ ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی‌سازی است و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه و تا مرحله تبدیل ایده به محصول و دانش بنیان شدن با منتخبین همراهی مادی و معنوی خواهد شد.

جهانگیری با مهم دانستن مقوله بازی و بازی سازی و علاقمندی نسل جدید به این حوزه گفت: شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه‌ فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

شایان ذکر است ، اردوی آموزش بازی‌سازی استان هرمزگان با همکاری نهادهای مختلف این استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، معاونت فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و سازمان فضای مجازی سراج، ویژه گروه سنی ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

انتهای پیام