شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با شکست 3 بر 2 تیم حفاظت و بازرسی ناحیه هرمزگان قهرمان مسابقات فوتسال کارگری جام رمضان در بندر شهید رجایی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در ادامه مسابقات فوتسال کارگری در بندر شهید رجایی تیم عملیات الف شرکت بتاء با پیروزی بر تیم های عملیات شرکت پدیدآوران امید پارس، شرکت نظم آفرینان صنعت سهند و واحد حفاظت و بازرسی ناحیه هرمزگان الف و ب بر سکوی قهرمانی مسابقات جای گرفت.

 همچنین تیم فنی الف شرکت بتاء نیز با غلبه بر تیم های فنی شرکت پدیدآوران امیدپارس، شرکت بکت و حفاظت ب عنوان سوم بازیها را کسب کرد.

 گل های تیم عملیات الف شرکت بتاء در بازی فینال را نعمت دانایی، مسعود احمدی کلان و حمید جهانگیری به ثمر رساندند.

 دیگر اعضای این تیم را علی عباسی، سعید حلاف، حمید فدایی، همت قنبری و سعید شعبانی به سرپرستی صادقی اسماری نژاد تشکیل دادند.

این مسابقات به همت و تلاش همکاران واحد حفاظت و بازرسی ناحیه هرمزگان و روابط عمومی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء طی هشت روز با شرکت ۱۲ تیم از شرکت های مختلف در شهرک شهید باهنر اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.

 هدف از برگزاری این مسابقات تقویت روحیه همدلی، ایجاد نشاط و افزایش سلامت جسمی کارکنان فعال در محیط بندر بود.

در روز پایانی نیز فواد جلیلیان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به همراه معاونین شرکت ضمن حضور و تماشای بازی، به اعضای تیم های فوتسال شرکت بتاء تبریک و از زحمات آنان تقدیر کرد و افزود: تلاش و همیت کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال شرکت بتاء در این دوره از مسابقات ستودنی بود.

انتهای پیام