شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سال جاری تاکنون 1 میلیارد و 760 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز درهرمزگان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ابراز کرد: با تدبیر مدیرعامل طی سالیان اخیر هزینه‌های خرید گل و شیرینی در مناسبت‌های مختلف از جمله فوت، انتصابات و دیگر مناسبت‌ها از سوی این شرکت صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می‌شود.

نرگس صداقت بیان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد علاوه بر اینکه اجر اخروی دارد می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی بیانجامد و سلامت عمومی جامعه را ارتقا دهد.

صداقت افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون در راستای اجرای این مهم مبلغ ۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام حسنه بتواند به عنوان الگو در سطح جامعه ترویج شود و افراد و شرکت‌های حقیقی و حقوقی با ورود به این حوزه زندگی دوباره را به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده آنان هدیه دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خاطرنشان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سبد سوخت کشور و بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، علاوه بر تضمین امنیت تأمین سبد سوخت کشور، عدالت محوری و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه‌ی خود قرار داده است.

صداقت گفت: «به برای شما بودن افتخار می‌کنیم» تنها شعاری برآمده از ذهن و زبان مدیران شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس نیست و همگان اذعان دارند که این شرکت علاوه بر اشتغال‌زایی گسترده در جنوب کشور که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شده است، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را نیز همواره مدنظر قرار داده است.