شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه اول فروش شرکت‌های گروه نفتی و رتبه دوم شاخص فروش و عنوان شرکت پیشرو بیست و سومین همایش ملی شرکت های برتر اقتصاد ایران موسوم به IMI-100 را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر اقتصاد کشور که با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، با ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی ایران ۵٠٠ شرکت‌های برتر اقتصاد کشور معرفی شدند.

‌در این رتبه بندی که بر اساس گزارش مالی سال ۱۳۹۸ شرکتها صورت گرفت، ۵۰۰ شرکت برتر مورد تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی قرار گرفتند که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه اول فروش گروه شرکتهای نفتی و همچنین رتبه دوم شاخص فروش شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.

در این همایش از بین شرکت‌های برتر ده شرکت به عنوان شرکت پیشرو ‌بر اساس ارزیابی روند رشد در ۴ سال اخیر معرفی شدند که شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز بر اساس ارزیابی و بررسی شاخص های اقتصادی موفق به دریافت عنوان شرکت پیشرو شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تبریک عنوان های کسب شده گفت: با تلاش های کارکنان این شرکت برای تولید مستمر و بدون وقفه و با انجام نظارت و راهبری مناسب واحدهای عملیاتی، این شرکت رتبه‌های برتر اقتصادی را کسب کرد.

نامور افزود: شرکت‌هایی که در بین ۵۰۰ شرکت برتر قرار گرفتند بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور هستند که با توجه به عوامل اقتصادی مانند اشتغال زایی، ایجاد ارزش افزوده و در نتیجه افزایش تولید ‌تاثیرگذاری بالایی بر اقتصاد کشور دارند.