رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: در مانور نظارتی ویژه قیمت کالا و خدمات از تمامی ظرفیت های سازمان و مجموعه هم خانواده برای بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان استفاده شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،خلیل قاسمی افزود: در این مانور قریب به ۵۰۰ بازرس متشکل از بازرسان سازمان، اصناف،اتحادیه ها، بسیج اصناف و همچنین مجموعه هم خانواده در قالب ۵۰تیم خودرویی و موتوری در سطح استان از واحدهای صنفی و خدماتی بازرسی بعمل آوردند.

قاسمی افزود: این مانور با هدف نظارت بر فعالیت عمده فروشان و خرده فروشان در رابطه با کالاهای اساسی از جمله روغن خوراکی و برخورد با متخلفان در حوزه کالا و خدمات برگزار شد.

قاسمی بیشترین تخلفات واحدهای صنفی در سطح شهر را عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری مانور نظارتی در سطح استان افزود: در مانور مذکور بیش از شش هزار و ۳۳۱ مورد بازرسی از واحدهای عمده فروشی، صنفی و خدماتی بعمل آمد که در این راستا یک هزار و ۵۶ مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر۱۲ هزار و ۶۸۷ میلیارد تومان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال گردید.

رئیس سازمان صمت هرمزگان با بیان اینکه مشکلی در تأمین و عرضه کالا نداریم تصریح کرد: نظارت بر کل زنجیره تولید و عرضه در استان با تمام توان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

انتهای پیام