معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از جریمه بالغ بر 163 میلیارد و 745 میلیون ریالی واحدهای متخلف در بازرسی های بعمل آمده در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت : در بازرسی‌های هفته گذشته بازرسان این سازمان بیش ازشش هزار و ۸۴۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در استان بعمل آوردند.

وی افزود : در بازرسی های بعمل آمده ۴۰۸ پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی توسط بازرسان این سازمان تشکیل شده است.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهار داشت : عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در پرونده‌های تشکیل شده با مجموع ۴۸۹ بند تخلف به ارزش ریالی بیش از ۱۶۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

پیروی منش در پایان تاکید کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

انتهای خبر /