فرمانده انتظامی استان از شناسايي و دستگيري باند دو نفره سرقت مسلحانه منزل با اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، غلامرضا جعفری بیان داشت: در پی اعلام یک فقره سرقت به عنف منزل در شهرستان بندرعباس با استفاده از سلاح گرم و تهدید، مراتب کشف و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جعفری افزود: باتوجه به حساسیت موضوع اکیپی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان سریعاً‌ به محل اعزام و با بررسی میدانی و رصد اطلاعاتی دریافتند که سارقین از اتباع غیرمجاز افاغنه و دارای آشنایی قبلی با شاکی و محیط منزل آنان می باشند.

وی اعلام داشت: با استفاده از روش های علمی و کارآگاهی متهم ردیف اول شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که پس از تحقیقات جامع و کامل و روبرو شدن با دلایل و مدارک مستدل، به بزه انتسابی با همکاری احد دیگری از دوستان خود اقرار کرد.

جعفری بیان داشت : متهم ردیف دوم بلافاصله پس از مطلع شدن از دستگیری همدست خود از شهرستان بندرعباس متواری که طی تحقیقات و بررسی های فنی انجام شده محل حضور وی در استان فارس شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی قبل از فروش طلاجات نامبرده را در یک عملیات ضربتی در شهرستان شیراز دستگیر و در بازرسی از محل کلیه اموال مسروقه و طلاجات به ارزش ۲ میلیارد یال بهمراه اسلحه مورد استفاده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان برابر دستور قضائی روانه زندان شده و تحقیقات از متهمین در خصوص سایر سرقت های ارتکابی ادامه دارد ، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی از بکارگیری کارگران ناشناس و معلوم الحال و سابقه دار در منازل خودداری و از مؤسسات خدماتی برای انجام امورات استفاده نمایند.

انتهای پیام