با تلاش همه جانبه و ضربتی پلیس شهرستان جاسک، قاتل متواری در کمتر از 3ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاسک از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰از یک فقره درگیری و تیر اندازی بین دو جوان که با دو خودرو در حرکت بوده اند مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

جعفری افزود : ماموران به محل وقوع درگیری اعزام و مشاهده کردند هردو خودرو طرفین درگیری واژگون و یکی از آنان از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله واقع  و فرد ضارب از محل متواری شده است.

وی اظهار داشت: فرد مصدوم به بیمارستان اعزام  که علی رغم تلاش تیم پزشکی متاسفانه مصدوم فوت کرد  و قاتل متواری در کوتاه ترین زمان ممکن در مخفیگاهش در یکی از روستاهای تابعه شهرستان شناسایی ودر یک عملیات ضربتی و برق آسا دستگیر شد.

جعفری ضمن تسلیت به خانواده و بستگان متوفی خاطر نشان کرد : قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات به مراجع قضائی معرفی شد و موضوع در مراجع قضائی و انتظامی در حال پیگیری است.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه در چنین مواقعی  افراد با مراجعه به پلیس و مراجع قضائی از عواقب بعدی رفتار عصبانی و  خشن که می‌تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند خودداری نمایند، به جوانان توصیه کرد:  از قرار دادن اسلحه  گرم  و حتی سرد در خودرو جدا خودداری نمایند و قبل از استفاده از آن به هنگام عصبانیت به عواقب کار خود فکر کنند.

انتهای پیام