سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در آیین رونمایی از نامگذاری بلوار شهید طیبه صادقیان شهید راه سلامت درجوار بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم برتکریم جایگاه همه شهدا از جمله شهدای راه سلامت تاکید کرد و گفت: شهدای راه سلامت در حساس ترین شرایط جامعه یعنی دوران کرونا که مردم نیازمند خدمات فوری درمانی بودند از جان شان گذشتند ولی هرگز وظیفه شان را فراموش نکردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،افشار فتح الهی دراین آیین که خانواده این شهید، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، مدیر بیمارستان پیامبر اعظم و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان حضور داشتند، افزود: ارزش کار این عزیزان که حتی جان خانواده شان نیز در اجرای این وظایف به خطر افتاده بود، آنقدر بالاست که نامگذاری این بلوار به نام یکی از این شهدای عزیز، حداقل کاری است که ما می توانیم برای این قهرمانان واقعی انجام بدهیم.

فتح الهی این اقدام سازمان منطقه آزاد قشم را جاودانه کردن نام این قهرمانان خواند و گفت: این نامگذاری برای تبدیل کار این شهید به یک الگو بر مبنای اخلاق اسلامی و جاودانه کردن آن صورت گرفته است.

وی با دلجویی و تفقد خانواده شهید طیبه صادقیان بر ضرورت حمایت و حفظ شان خانواده معظم همه شهدا بخصوص شهیدان راه سلامت تاکید کرد و یادآور شد: این شهدا در راه رضایتمندی مردم از جان خود گذشتند و ما همه وظیفه داریم بازماندگان این عزیزان را هرگز فراموش نکنیم.

بلوار شهید طیبه صادقیان شهید راه سلامت در مجاورت بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم به طول یک کیلومتر با عرض ۱۸ متر بعلاوه ۳٫۵متر باغچه و فضای سبز و هفت متر پیاده رو توسط مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است مرحومه طیبه صادقیان ۴۵ ساله، سوپروایزر و عضو کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم بود که دراسفند ماه سال گذشته به علت مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به عنوان مدافع سلامت، آسمانی شد.

انتهای پیام