رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: با توجه به پتانسیلی که در بانوان هرمزگانی وجود دارد، شهرداری و دستگاه های متولی در زمینه احداث مدرسه فوتبال ساحلی از بانوان فوتبال ساحلی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، فاطمه جراره در دهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس در خصوص جدایی پارسیان از هرمزگان، گفت: طی چند روز اخیر مردم ساحل‌نشین هرمزگان نگرانی هایی را در رابطه با جدایی پارسیان از استان مطرح کردند، از همین رو از رئیس جمهور و هئیت دولت تقاضا داریم اقداماتی انجام دهند تا آرامش به مردم هرمزگان بازگردد.

جراره افزود: موضوع جدایی پارسیان از هرمزگان و اتصال آن به فارس، طرحی است که در دولت قبل مطرح شد و از جمله تصمیمات عجولانه ای بود که بهتر است دولت جدید در این مسیر گام بر ندارد چرا که مردم استان ثابت کرده اند که ذره ذره خطه استان از جاسک تا پارسیان متعلق به هرمزگان است.

وی با بیان اینکه توقع داریم رئیس جمهور دغدغه مردم هرمزگان را مد نظر در دولت جدید قرار دهد، تصریح کرد: جا دارد از بانوان خانم سلطانی زاده و زینلی که به نیابت از سایر بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در این جلسه حضور دارند تشکر و قدردانی کنم چرا که برای هفتمین سال پیاپی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور شدند.

رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های این بانوان ورزشکار عدم وجود مدرسه فوتبال ساحلی است، اضافه کرد: شهرداری و دستگاه های متولی در زمینه احداث مدرسه فوتبال ساحلی از بانوان فوتبال ساحلی حمایت کند چرا که با توجه به پتانسیلی که در بانوان هرمزگانی وجود دارد امید می رود شرایطی در استان فراهم شود تا شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.