نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس: ما هر مشکلی که وجود داشته باشد را با مردم مطرح می‌کنیم و تذكر لازم را خواهيم داد و جلوی تضییع حقوق مردم و پرسنل شهرداری را بعنوان نمايندگان آنها خواهيم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، اسماعیل بواشه در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: در بحث انتصابات شهرداری بندرعباس قرار بود کارگروه تخصصی تشکیل شود و این کارگروه ارزیابی های تخصصی را در انتصابات شهرداری انجام دهد تا افراد توانمند انتخاب شود و شعاری که در رابطه با شفافیت و اصلاح ساختار شهرداری دادیم محقق شود.

بواشه، افزود: تذکراتی بر این مبنا به شهردار بندرعباس داده شد اما متاسفانه این امکان مهیا نشد که شهردار در جلسه شورای شهر حاضر شود و مجددا اعلام می‌کنیم که حتما کارگروه تخصصی انتصابات معرفی شود چرا که حق مردم و پرسنل شهرداری است که بدانند چه کسانی در انتصابات دخیل هستند و افراد بر اساس چه معیارهایی انتخاب می شوند، تا شرایط خدمت یکسان برای همه پرسنل فراهم شود.

وی، با انتقاد از عدم حضور ۶ روزه شهردار بندرعباس در این شهر و بروز مشکلات فراوان از جمله بسته بودن حساب شهرداری ، تصادفات اخیر منجر به فوت و رویت شدن پشه آئدس در سطح شهر بیان کرد: پشه آئدس شهر بندرعباس را گرفته و به شهرداری نیز رسیده است و حساسیت بسیاری نیز دارد که تشکیل کارگروه ویژه در این زمینه ضروری می باشد.

بواشه، ادامه داد: ما در شورای شهر ساکت ننشسته‌ایم و کار شهرداری را انجام می‌دهیم و در بحث تصادفات اخیر ورود کرده ایم و مصوبات خوبی در جهت کاهش حوادث رانندگی در دستور کار شورا قرار داشت‌ و در خصوص حساب‌های شهرداری که بسته شده حداقل ۲۵۰ فقره شکایت از شهرداری است که نیاز هست شهردار نسبت به اولویت بندی کارها و سفرهای خارج از استان توجه داشته باشد، چرا که در غیر اینصورت کار شهرداری اگر به همین روند پیش رود با مشکلات عدیده ای از جمله در پرداخت حقوق کارگران روبرو خواهیم شد.

وی تصریح کرد : با توجه به حقوق عقب مانده پرسنل  و نزدیکی به پایان سال شهرداری در پرداخت حقوق با مشکل مواجه خواهد شد.

بواشه، گفت: ما وظیفه داریم تا تذکرات لازم را به شهرداری بدهیم و شهرداری نیازمند یک تیم  قوی حقوقی از افراد متخصص ، وکلاء و مشاورین توانمند می باشد تا مشکلات پیش رو را حل و فصل کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: ما هر مشکلی که وجود داشته باشد را با مردم مطرح می‌کنیم و تذکر لازم را خواهیم داد و جلوی تضییع حقوق مردم و پرسنل شهرداری را بعنوان نمایندگان آنها خواهیم گرفت.

انتهای پیام