رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: شهردار به محلات قدیمی و کم برخوردار شهر توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، فاطمه جراره با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) محله پشت شهر در مجمع مردم این محله اظهار کرد: جلسات در مساجد در راستای بازدیدهایی که قبل انجام میشده است و قرار هست از نزدیک صحبت ها و دغدغه های اهالی و  مردم را بشنویم و برای رفع مشکلات و درخواست ها برنامه ریزی کنیم.

جراره افزود: محلات قدیمی هویت شهر بندرعباس هستند و باید نگاه ویژه ی به محلات قدیمی شهر داشته باشیم و تمام برنامه هایی که شهردار برای رفع مشکل و درخواست اهالی پشت شهر داشته باشد شورا همکاری لازم را قطعا با شهردار محترم دارد و از شهردار میخواهیم سریعا برنامه ریزی لازم برای احداث فضای سبز و ایجاد پل عابر پیاده و دیگر درخواست های اهالی را انجام دهد.

وی گفت: باید دغدغه های اهالی این محله بررسی و حق و حقوق آنها به خوبی داده شود و نگاه ما نیز در شورا محله محوری است.

جراره بیان کرد: تنظیف معابر، خیابانها و کوچه ها و سایر موارد این‌چنینی که باید بصورت روتین و روزانه توسط حوزه های ذی ربط شهرداری به نحو مطلوب انجام شود نباید دغدغه مردم باشد و از جمله مواردی که لازم است فورا در این‌ محله نسبت به آن اقدام شود ایجاد یک فضای سبز مناسب در زمین‌ جنب بازار ماهی قدیم است که برای رفع مشکل این زمین پیگیری لازم را خواهیم داشت.

وی گفت: نگاه ما مردمی است و منافع مردم را فدای هیچ کاری نخواهیم کرد و برای تحقق شعارهایمان تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا مسائل و مشکلات مردم خصوصا در محلات قدیمی برطرف گردد.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: حریم ۶۰ متری از دیگر موضوعاتی است که موجب نگرانی مردم گشته که در تلاش هستیم به گونه ای اجرا شود تا به مردم ضرر و زیانی وارد نشود.

جراره تصریح کرد: مقرر گردیده بازار قدیم ماهی به محل عرضه صنایع دستی تبدیل شود که حتما باید سهم بانوان این‌ محله از بازار صنایع دستی داده شود و سهمیه ای را برای این بانوان عزیز در نظر گرفته تا دغدغه اشتغال آنها رفع گردد.

رئیس شورای شهر بندرعباس بیان کرد: اجرای پل عابر پیاده اولویت شهرداری باشد و باتوجه به حضور شورا و شهردار در مسجد این‌ محله، شهردار برنامه ریزی کند تا طبق اولویت بندی اجرای پروژه های این محله در بودجه ۱۴۰۱ قرار گیرد تا بتواند مشکلات این‌ محله را رفع نماید.

جراره در پایان گفت: لازم است اهالی این‌محله یک پل ارتباطی بین شورا و شهرداری با‌محوریت مسجد ایجاد کنند تا بیشتر در جریان موضوعات محله پشت شهر قرار بگیریم.

انتهای پیام