معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهرستان بشاگرد نماد تدین، ولایت مداری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت "علیه السلام" در استان هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بشاگرد که با حضور امام جمعه شهرستان بشاگرد، مدیرکل حراست استانداری، اعضای شورای اداری و تامین، معتمدین و بزرگان شهرستان بشاگرد برگزار شد، با اشاره به اهمیت این شهرستان، عنوان کرد: شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان نماد تدین و ولایت مداری است.

 رئوفی در همین خصوص، افزود: ویژگی خاص دیگر مردم شهرستان بشاگرد ارادت ویژه به خاندان عصمت و طهارت “علیه السلام” است که زبان زد عام و خاص است و سند این ارادت به اهل بیت “علیه السلام” در آثار تاریخی و سنگ نوشته ها موجود است.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بشاگرد، تصریح کرد: انتخاب فرماندار شهرستان بشاگرد از بین نیروهای توانمند این شهرستان فرصتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رشد و اعتلای جوانان این مرز و بوم قرار داده است و باید با عملکرد و کارآمدی مناسب قدر این اعتماد را دانست و با وحدت و همدلی زمینه موفقیت فرماندار جوان این شهرستان فراهم شود.

رئوفی خاطرنشان کرد: اعتماد دولت سیزدهم به جوانان بشاگردی را باید قدر دانست و با وحدت و همگرایی زمینه برای حضور سایر جوانان مستعد بشاگردی در دیگر مناصب مدیریتی استان را بیش از پیش مهیا کرد.

 وی افزود: به سفارش امیرالمؤمنین حضرت امام علی “علیه السلام” ، فرمانداران سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم را تکریم کنند.

 رئوفی ، با اشاره به روند توسعه شهرستان بشاگرد، خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر گسیل امکانات مختلف به این شهرستان، شاهد حضور نیروهای توانمند این شهرستان در مناطق مختلف استان هستیم.

 وی در همین خصوص، افزود: بشاگرد به سطحی از رشد علمی رسیده است که شاهد تربیت پزشک و نیروهای متخصص مورد نیاز بخش های مختلف از بین جوانان این خطه هستیم.

 رئوفی افزود: باید با وحدت و همدلی، مسیر رشد و توسعه بشاگرد را بیش از پیش مهیا کنیم و در تحقق این مهم، بزرگان، معتمدین و متنفذین بشاگردی نقش بسزایی دارند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ضروری است فرمانداران با بسیج امکانات در مسیر رفع مشکلات گام بردارند.

 رئوفی تصریح کرد: فرمانداران نمایندگان عالی نظام و دولت در شهرستان ها هستند و این امر اهمیت جایگاه آنها را برای خدمت رسانی به مردم دو چندان کرده است.

 وی گفت: فرمانداران و مدیران از نقدهای سازنده استقبال کنند و بسیاری از نقدهای سازنده راهگشای حل مشکلات مردم و یاری کننده مدیران در پیشبرد امور است.

 در این آیین یعقوب دادعلی زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بشاگرد معرفی و از  زحمات احمد محمودی فرماندار سابق این شهرستان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام