معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهرستان بندرلنگه از نظر قدمت و تاریخ، دروازه اقتصادی استان هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرلنگه که با حضور ائمه جمعه این شهرستان، مدیرکل حراست استانداری و اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان بندرلنگه برگزار شد، با اشاره به اهمیت شهرستان بندرلنگه، عنوان کرد: شهرستان بندرلنگه از نظر تاریخی و تجاری به عنوان دروازه اقتصادی استان هرمزگان محسوب می شود که نشان از اهمیت و جایگاه این شهرستان در استان است. 

رئوفی ، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی برای تسریع در توسعه و پیشرفت این شهرستان استفاده شود.

وی با اشاره به انتصاب آقاى فؤاد مرادزاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندرلنگه، افزود: مسئولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت برای خدمت بی منت به مردم است که مدیران باید آن را قدر بدانند و از خود باقیات و صالحات بجا بگذرانند.

رئوفی ، با اشاره به تغییر مدیران و فرمانداران، تصریح کرد: تغییرات در مجموعه های مدیریتی با روی کار آمدن دولت جدید امری طبیعی و با هدف ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر برای تحقق اهداف و برنامه های دولت جدید در راستای خدمت رسانی و کارآمدی بهتر است.

با تقدیر از زحمات و تلاش های فرماندار سابق شهرستان بندرلنگه، تصریح کرد: احمد شیبانی فرماندار سابق شهرستان وی بندرلنگه همانند سایر فرمانداران تا آخرین لحظات مسئولیت پیگیر امور مربوط به شهرستان بود و حتی شب پایانی مسئولیت با تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران در تلاش برای کاهش آسیب ها و رفع مشکلات ناشی از بارندگی های اخیر بود.

در این آیین، فؤاد مرادزاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندرلنگه معرفی و از زحمات احمد شیبانی فرماندار سابق این شهرستان با اهدا لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام