مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: شهیدان سلامت با فداکاری خود، آرمان‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع‌مقدس را ادامه دادند.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  ضمن دیدار با خانواده‌های شهیدان مدافع سلامت «لیلا بهمن‌زاده» و «سعادت سجادیان» از فداکاری و پایداری این عزیزان قدردانی کرد و گفت: مدافعان سلامت در خط مقدم دیگری با ایثار و زحمات شبانه‌روزی خود در راستای حفظ سلامت هموطنان جانفشانی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به وظایف حساس و خطیر مدافعان سلامت برای حفظ سلامتی مردم در برابر ویروس منحوس کرونا، افزود: شهدای این عرصه بار دیگر همچون ایثارگران دوران انقلاب و دفاع‌مقدس حماسه‌ای بزرگ آفریدند و نشان دادند که ملت ایران با همدلی، اتحاد، ایثار و صبر در کنار یکدیگر هستند.

وی پاسداری از آرمان‌ها و خون پاک مجاهدان راه حق را یک تکلیف معنوی و اخلاقی دانست و گفت: شهدا انسان‌های با بصیرت، بزرگوار و سرافرازی بودند که ما را شرمنده کرده‌اند، لیکن همنشینی با خانواده‌های معظم آنان به ویژه والدین گرانقدرشان باعث آرامش روح و روان می‌شود.

ناوکی با بیان اینکه دیدار با جامعه هدف، روحیه خدمتگزاری در جامعه را نیز تقویت می‌کند، عنوان کرد: شهیدان سلامت با فداکاری خود، آرمان‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع‌مقدس را ادامه دادند.

گفتنی است در دیدارهای یاد شده، علیرضا میرزائی مدیر توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و غلام فتح‌آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس نیز حضور داشتند.