مدیر عامل مجموعه شیوا در مراسم چهل سالگی مجموعه شیوا که در سالن این مجموعه با حضور مسئولین استانی ، اعضای شورای شهر بندرعباس و هنرمندان برگزار شد ، گفت : از تاریخ ۱۵ مرداد ماه امسال قرعه کشی روزانه در مجموعه شیوا به مدت ۴۰ روز برگزار می شود و به قید قرعه به برندگانی جوایزی اهدا می شود .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ ایوب مهدوی فرد با بیان اینکه شعار این مجموعه « خانه رویایی با شیوا » است افزود : چشم انداز مجموعه در بخش فرهنگی در قسمت تبلیغات امسال با اینکه بیشتر تبلیغات سلبریتی محور در کشور است مجموعه شیوا می خواهد با حمایت از هنرمندان بومی نهضت جدیدی را کلید زده است و در این راستا از استاد قنبر راستگو « خالو قنبر » و موسی کمالی حمایت می کند.

وی با بیان اینکه این مجموعه از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است ، تصریح کرد : در برنامه توسعه ای مجموعه شیوا صادرات فرش با برند شیوا را در برنامه های  آینده  داریم  .

مهدوی فرد با اشاره به اینکه این  مجموعه بصورت مستقیم  ۷۰ نفر  و ۳۰ نفر بصورت  غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است ، عنوان کرد : در کنار فعالیت های اقتصادی فعالیت های خیرخواهانه از جمله حمایت از دانش آموزان بی بضاعت ، بنیاد رویش ، حمایت از زندانیان و خانواده آنها را در برنامه های سالانه مان داریم .

مدیر عامل مجموعه شیوا ، با بیان اینکه در این مجموعه  محصولات اعم از دکوراسیون منزل و مبلمان و انواع فرش ارائه می شود ، یادآور شد : مجموعه شیوا ۷ شعبه فعال در بندرعباس و یک شعبه در رودان  دارد.

مدیر عامل بیمه معلم هرمزگان :

کسب و کار با هوش عمل می کند

مدیر عامل بیمه معلم نیز در این مراسم با بیان اینکه کسب و کار با هوش عمل می کند ، مطرح کرد : مجموعه شیوا با مولفه های بازار آشناست و آنها را خوب بلد است .

عبدالرضا نادری پور افزود : ماندن در بازار اتفاقی نیست .

وی با بیان اینکه مجموعه شیوا از حامیان طلایی بنیاد رویش است ، ادامه داد : در این بنیاد از مقطع ششم ابتدایی از دانش آموزان با استعداد اما کم برخوردار حمایت پرورشی ، معیشتی و آموزشی می شود .

رئیس اتاق اصناف بندرعباس :

جای خالی شهرک مبل سازی در هرمزگان

رئیس اتاق اصناف بندرعباس در مراسم چهل سالگی مجموعه شیوا گفت :احترام فروشنده به خریدار را بطور کامل کار کرده است .

علی باصره با بیان اینکه مجموعه بنکداران ، میدان تره بار ، بازار ماهی فروشان افتتاح شد، مطرح کرد  : جای شهرک مبل سازی در بندرعباس خالیست .

گفتنی است؛  در این مراسم کیک چهل سالگی مجموعه شیوا بریده شد و همچنین از ابوالحسن خاکی زاده والیبالیست هرمزگانی تقدیر شد.

جمیله دبیری نیا