معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اهمیت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان، عنوان کرد: تامین و عرضه کافی اقلام ضروری مورد نیاز استان به صورت مستمر در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ دکتر ایرج حیدری افزود : صادرات سیمان به شرط تامین کامل نیاز بازار استان و وجود مازاد تولید با تایید و مجوز سازمان صمت بلامانع است.
وی خاطرنشان کرد: کارخانجات تولید سیمان کشور که با استفاده از زیرساخت های استان اقدام به صادرات محصول تولیدی خود می کنند موظف به تامین بخشی از نیاز بازار هرمزگان هستند.
حیدری با اشاره به اهمیت تامین پایدار مرغ مورد نیاز استان، تصریح کرد: تامین و عرضه مستمر مرغ مورد نیاز استان برای جلوگیری از هرگونه کمبود در بازار این محصول از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری و دنبال شود.
وی افزود: تامین به موقع نهاده های دامی نقش مهمی در کاهش التهابات بازار مرغ دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر جلوگیری از انباشت کالاهای استراتژیک در بنادر و گمرکات استان، افزود: حمل یکسره کالاهای استراتژیک به ویژه نهاده های دامی از بنادر به مقصد نهایی نقش مهمی در کاهش هزینه ها و رسوب کالاها دارد.
در ادامه رئیس سازمان صنعت‌ معدن وتجارت هرمزگان گفت: هرگونه افزایش قیمت شن و ماسه بدون موافقت ستاد تنظیم بازار استان ممنوع است.
خلیل قاسمی در ادامه به تامین نیاز بازار به سیمان اشاره نمود و اظهار داشت: دراین جلسه مقررشد شرکت سیمان هرمزگان تامین نیاز استان را انجام دهد و درصورت تامین نیاز، می تواند صادرات سیمان را انجام دهد.