معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس از صدور حدودا 500 فقره پروانه ساختمانی توسط شهرداری بندرعباس بصورت سالیانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اصغر حسینی پور بیان کرد: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و مراجعین به حوزه شهرسازی ، شهرداری بندرعباس خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.


حسینی پور گفت : طبق ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید ، رقابت پذیری و ارتقاء نظام مالی کشور ، شهرداری ‌ها مکلفند حداکثر تا یک هفته نسبت به صدور و تحویل پروانه ساختمان متقاضی اقدام نمایند، لذا شهرداری بندرعباس در این راستا ضمن ارائه خدمات مختلف به شهروندان در طول سال گذشته بیش از ۵۰۰ فقره پروانه ساختمانی صادر کرده است.


این مقام مسئول افزود : شهرداری بندرعباس در سال گذشته تعاملاتی با دستگاه های مربوطه داشته است و تکمیل اسناد مالکیت و پاسخ استعلام برخی از دستگاه ها روند اجرایی صدور پروانه ساختمانی را طولانی تر کرده است.


صدور پروانه ساختمانی با توجه به مدارک‌ مورد نیاز و‌ مراحلی که اخذ استعلامهای متعدد از ارگانهای ذیربط در بر دارد ، مدت زمان سپری شده صرفا در شهرداری قابل کاهش به یک هفته خواهد بود.

انتهای خبر /