سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از صدور آنی و سه روزه مجوز‌های مشاغل خانگی در سالروز اقتصاددمقاومتي و كارآفريني خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مجتبی معین وزیری گفت: برای کسب صدور مجوز آنی، متقاضی درخواست خود را ثبت می‌کند و بعد از آن حداکثر سه روز کاری دستگاه اجرایی زمان دارد که این درخواست را ثبت کند و در غیر این صورت سامانه به صورت اتوماتیک مجوز را صادر می‌کند و متقاضی می‌تواند پرینت مجوز خود را دریافت کند.

همچنین معین وزیری افزود: هرکسی در هر نقطه از کشور اگر بخواهد کسب و کاری را راه اندازی کند می‌تواند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها https://old.g4b.ir

هم شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز را مشاهده کند و هم درخواست خود را به صورت الکترونیک ثبت کند تا در زمان مشخص شده مجوزش صادر شود.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه ۱۸ اسفند ماه، آخرین فرصت سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای بارگذاری مدارک مورد نیاز مجوز‌های کسب و کار در درگاه ملی مجوزهاست انتظار داریم همه دستگاههای متولی در این خصوص همکاری لازم برای خدمات هر چه سریعتر به مردم به عمل آورند چرا که در شرایط فعلی، جهش اقتصادی کشور نیازمند حضور همه جانبه مردم است و ما مسئولان باید به عنوان خدمتگزاران مردم، موانع زدایی بکنیم.

انتهای پیام