معاون بازرگانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس از صرفه جویی ارزی یک میلیون یورویی با خرید کمپرسور پروسس تولید داخل برای کارخانه صبا فولاد خلیج فارس ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، ابراهیم جانقربانیان عنوان کرد : در تابستان سال ۱۴۰۱ سفارش ساخت کمپرسور پروسس مدل GQ22-23XZ به شرکت سیمیا صنعت توسن به عنوان سازنده داخلی این محصول ارائه شد.

وی ادامه داد: مدت زمان سفارش، ساخت و تحویل این محصول ۱۰ ماه به طول انجامید در حالی که در صورت خرید خارجی، مدت زمان تحویل آن ۲۲ ماه بود.

معاون بازرگانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به صرفه جویی ارزی صورت گرفته در خرید این کمپرسور پروسس، تصریح کرد: قیمت خرید داخلی این محصول یک میلیون یورو است، در حالی که قیمت خرید خارجی آن دو میلیون یورو است.

وی گفت: با تامین این کمپرسور پروسس از طریق تولید داخلی، یک میلیون یورو صرفه جویی ارزی توسط شرکت صبا فولاد خلیج فارس، صورت گرفت.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم در ایران با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن در سال و صادر کننده این محصول است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

انتهای خبر /