رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بر اهمیت اقدامات واحدهای صنعتی ، معدنی و تجاری پیش از ورود به پیک بار مصرف، بر ضرورت اجرای برنامه های عبور از پیک مصرف انرژی در سال 1400همچون سنوات قبل تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، خلیل قاسمی  با اشاره به ابلاغیه مدیریت بحران و شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص طراحی برنامه منسجم در راستای کاهش بار صنایع بطور دقیق و روزانه ، گفت : صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی با برنامه ریزی و هماهنگی کامل ، در راستای تداوم تولید آماده عبور از پیک بار در سال جاری باشند .

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی نسبت به بهسازی و آماده سازی دیزل ژنراتورهای خود اقدام نمایند ، گفت: سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتور صنایع واحدهای تولیدی و صنعتی با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان انجام خواهد شدو از این بابت واحدهای تولیدی نگرانی نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان ادامه داد : با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل تعیین شده ، اصناف و بازاریان  که فعالیت آنها آغاز شده است ، همکاری لازم در خصوص رعایت مصرف انرژی و سوخت را داشته باشند .