معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه : حمایت از تمامی زنجیره گردشگری به ویژه موضوعات مربوط به واحدهای اقامتی و بومگردی در نقاط مختلف جزیره قشم و رفع مشکلات آنها جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران با جدیت دنبال شده است ، گفت : صنعت گردشگری یکی از پایه های اصلی اقتصاد این منطقه است و باتوجه به ظرفیت های موجود، لازم است با فراهم ساختن زیرساخت های مرتبط با این حوزه، به ایفای نقش جدی تری در جذب گردشگر داخلی و خارجی بپردازیم.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی زارعی افزود :به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، طی ماه های گذشته بازدیدهای دوره ای مستمر با هدف آماده سازی شرایط هتل ها، واحدهای اقامتی و بومگردی جهت حضور گردشگران در دوران پساکرونا در دستور کار قرار گرفته است.

زارعی  ادامه داد: در این مدت چندین جلسه توسط مدیرعامل محترم سازمان با حضور سرمایه گذاران و فعالان حوزه های گردشگری و هتلینگ برگزار شده و دستوراتی جهت رفع موانع و حل مشکلات این گروه صادر گردیده است.

وی عنوان کرد : همچنین در این مدت بازدیدهای دوره ای از واحدهای بومگردی مستقر در نقاط مختلف قشم به ویژه مجموعه های مستقر در بخش های غربی جزیره نیز صورت گرفته و برای حل مشکلات آنها نیز برنامه ریزی و اقداماتی شده است.

به گفته زارعی ، پروژه  استانداردسازی واحدهای اقامتی که در حال شروع است با هدف ارائه خدمات شایسته به گردشگران بوده  و همواره مورد تاکید مقام عالی سازمان بوده و نتایج آن در ماههای پیش رو و دوران پساکرونا قابل لمس و مشاهده خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات واحدهای گردشگری، تصریح کرد: برخی مشکلات زیرساختی مانند مساله آب تنها مربوط به واحدهای اقامتی گردشگری نیست و نیازمند هم افزایی بخش های مختلف سازمان و دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به ماموریت های خود حمایت از تمامی فعالان حوزه گردشگری را وظیفه خود می داند و با جدیت برای رفع موانع و مشکلات موجود اقدام می کند.

براساس این گزارش طی ماه های گذشته بازدیدهای دوره ای و هدفمندی از هتل ها، مجموعه های اقامتی و اقامتگاه های بومگردی سطح جزیره قشم، با هدف رفع موانع پیش رو و تسریع در تکمیل و استانداردسازی شیوه ارائه خدمات آنها برگزار شده است.

گفتنی است ، هدف از این بازدیدهای میدانی و دوره ای توسط معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری آخرین وضعیت و تسریع فرآیند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و گردشگری در سطح جزیره قشم است.