معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کشاورزان به عنوان پیشانی و رکن اصلی تولید در کشور، نیازمند حمایت و یاری ویژه با رفع موانع هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، با تبریک اعیاد خجسته ماه رجب، عنوان کرد: جهاد سازندگی و بعد از آن جهاد کشاورزی، اقدامات ماندگاری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامى انجام داده اند و به نیکی از این نهاد یاد می شود.

 رئوفی افزود: نیروهای بسیجی و جهادی جهاد سازندگی در دفاع مقدس در حراست از مرزهای کشور رشادت های بسیاری داشتند و از آنها به عنوان سنگر سازان بی سنگر یاد می شد.

 وی، خاطرنشان کرد: زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم به ویژه در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامى با حضور در مناطق روستایی و محروم با اجرای طرح های سازندگی، آبرسانی، برق رسانی و راهسازی از دیگر اقدامات ماندگار نیروهای جهادی جهاد سازندگی بود که در اذهان به یادگار ماند.

 رئوفی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در برنامه ریزی های خود با توجه به تغییر الگوهای کشت، نیازمند بازنگری جدی است.

 وی گفت: کشاورزان به عنوان پیشانی و رکن اصلی تولید در کشور، نیازمند حمایت و یاری ویژه با رفع موانع هستند.

 رئوفی ، اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون علم و فناوری، توجه به دانش جدید در حوزه کشاورزی نیازمند اهتمام ویژه است و توجه به این بخش می تواند زمینه ساز تحول بخش کشاورزی شود.

 وی در همین خصوص افزود: ورود فناوری های جدید به حوزه کشاورزی و تربیت نیروهای متخصص در این بخش برای رونق کشاورزی ضروری است.

 رئوفی افزود: برای حضور موفق در بازارهای صادراتی، تولید محصولات سالم و با کیفیت نقش مهمی در این بخش دارد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت مردم ضروری است از استفاده سموم غیرمجاز در بخش کشاورزی جلوگیری شود.

 رئوفی با تاکید بر ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان، تصریح کرد: رونق کشاورزی در هرمزگان نیازمند ارائه تسهیلات مناسب و ارزان قیمت به کشاورزان است.

در این آئین عباس مؤیدی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان معرفی و از تلاش‌های علی باقرزاده همایی رئیس سابق این سازمان، با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام