رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی پیشرفت فیزیکی و رفع موانع پیش روی اجرای طرح های عمرانی از محل 4پروژه عمرانی و زیرساختی سطح جزیره بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  افشار فتح الهی در این بازدیدها به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای عملیات عمرانی فرآیند تکمیل این طرح ها تاکید کرد.

فتح الهی در ابتدای برنامه های بازدیدهای روز سه شنبه خود از محل اجرای پروژه مسکن جوانان روستای درکو بازدید کرد و ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی این پروژه، دستوراتی جهت رفع مشکلات پیش روی اجرای این طرح صادر کرد. مسکن جوانان روستای درکو در حال حاضر با حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از بازدیدهای خود از مراحل اجرا و پیشرفت پروژه عمرانی توسعه بیمارستان خلیج فارس (جی جیان) دیدن کرد. توسعه مرکز درمانی شامل بخش های مربوط به بستری مردان، زنان، بخش جراحی و همچنین بخش مربوط به بستری کودکان در آینده را شامل می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای خود از محل اجرای پروژه زیرساختی تعریض جاده رمکان به گیاهدان بازدید کرد و دستوراتی را جهت تسریع فرآیند اجرایی این محور صادر نمود. توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل و نقلی جزیره یکی از موضوعات دارای اولویت برای سازمان منطقه آزاد قشم است که با هدف کاهش حوادث جاده ای و افزایش ایمنی در دستور کار قرار دارد.

فتح الهی در بخش پایانی بازدیدهای خود از بخش های مختلف پروژه برج های دوقلو آلفابت قشم بازدید و ضمن مشاهده آخرین وضعیت ساخت و پیشرفت فیزیکی این پروژه بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی و اتمام آن و سایر پروژه های نیمه تمام دارای شرایط مشابه تاکید کرد.

انتهای خبر /