امام جمعه بندرعباس با تاکید بر رفع هرچه سریعتر موانع فعالیت فروشگاه های منصف در هرمزگان گفت: برای تکمیل زنجیره و کاهش نرخ کالا بسیج در شبکه تو‌لید کالای اساسی وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوزدر هرمزگان، حجت الاسلام محمدعبادی زاده در جمع فرماندهان بسیج اصناف و نمایندگان بازار بندرعباس، با ابراز خوشحالی و تقدیر از مجموعه بسیج اصناف به موجب تعدد و گستردگی فروشگاه های منصف در سطح هرمزگان با هدف تامین و توزیع کالای اساسی بین قشر نیازمند استان اظهار داشت: برای تکمیل زنجیره توزیع، پیشنهاد دارم با حمایت از نیروهای بسیجی در بخش تولید و در راستای ایجاد شبکه تولیدگران منصف جهت کاهش قیمت تمام شده محصول در بخش های دیگر برنامه ریزی و اقدام شود.

عبادی زاده در ادامه با حمایت از اقدام بسیج اصناف در تامین و توزیع کالای اساسی بین نیازمندان بدون نگاه سودآوری افزود: در شرایط کنونی کشور نگاه حمایتی بسیج به شبکه تولید و ‌توزیع اثرگذار ترین راه مدیریت و رضایت مصرف کنندگان است.

وی محرومین و مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب خواند و تصریح کرد: برای رفع موانع موجود در اجرای طرح تامین کالای اساسی و توزیع آن توسط بسیج اصناف پیگیری های لازم را در سطح ملی و استانی به کار خواهیم بست.

سرگرد مهدی بشیری زاده ، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد بسیج اصناف ، با بیان اینکه دغدغه ما دغدغه مقام معظم رهبری در بخش تامین کالای اساسی و کمک به معیشت مردم هست اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، جلسات متعددی در سپاه امام سجاد(ع) برگزار و در چند حوزه برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج همواره برای تزریق امید به جامعه در میدان حضور دارد، افزود: بسیج اصناف هم در برگزاری رزمایش های مواسات و همدلی، هم در بحث نظارت بر بازار و هم در بخش راه اندازی فروشگاه های منصف، جهت تامین و توزیع کالای اساسی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

بشیری زاده از سامانه جامع تجارت به عنوان مانعی برای تداوم فعالیت فروشگاه های منصف یاد کرد و بیان داشت: علیرغم اینکه شاهد فاسد شدن کالاهای اساسی در انبارها هستیم اما به دلیل آنچه قانون تعریف شده، شرایط توزیع در شبکه فروشگاه های منصف فراهم نیست.