سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاها تاکید کرد و گفت: مدارس و دانشگاه ها طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا ملزم به ارائه آموزش حضوری هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،احسان کامرانی در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، با اشاره به اهمیت آموزش حضوری، عنوان کرد: مزایا و محاسن آموزش حضوری قابل مقایسه با آموزش مجازی نیست.

 کامرانی افزود: با توجه به آسیب هایی که آموزش مجازی دارد حرکت به سمت آموزش حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجتناب ناپذیر است.

 وی خاطرنشان کرد: آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا است و آموزش و پرورش و دانشگاه ها ملزم به اجرای آن هستند.

 کامرانی با تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برای حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

 وی گفت: وجود تهویه مناسب در کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها و استفاده از ماسک برای حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

 کامرانی افزود: اقناع خانواده ها و بهره گیری از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در بازگشایی مدارس و رفع مشکلات آنها نیازمند اهتمام است.

 وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و دانشجویان و رفع دغدغه های خانواده ها، دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت مستمر آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاه ها را رصد و ارزیابی نماید.

کامرانی خاطرنشان کرد: کلیه فرمانداران و دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش را در رفع مشکلات مدارس به ویژه تامین سیستم سرمایشی مدارس، نصب تهویه مناسب و حفظ تجهیزات کمک کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نقش واکسیناسیون در حفظ سلامت دانش آموزان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: خانواده ها نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود از طریق مراکز واکسیناسیون تجمیعی برای حفظ سلامتی آنها اقدام کنند.

انتهای پیام