استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه طرح‌های توسعه استان به ویژه در حوزه مسکن تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود گفت: تلاش می‌شود وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس که اکنون در رده متوسط کشوری است، به رتبه‌های بالا برسد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  امروز با حضور  استاندار هرمزگان آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰۰ واحدی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس در زمینی به مساحت ۵٫۸ هکتار به زمین برگزار شد.

مهدی دوستی، در  حاشیه این کلنگ‌زنی ، عنوان کرد : طرح‌های توسعه استان هرمزگان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود و با جدیت پیگیر به نتیجه رسیدن طرح‌ها به ویژه در خصوص مسکن که یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه است، هستیم.

دوستی ، افزود: ما در طرح نهضت ملی مسکن خوشبختانه دو رتبه خوب کشوری داریم و جایگاه ما در بین استان‌ها مناسب است اما در شهر بندرعباس هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

وی ، بیان داشت : چند پروژه ذیل نهضت ملی مسکن در بندرعباس در حال اجرا است و تلاش می‌شود به سرعت پروژه‌های این شهر که اکنون در رده متوسط کشوری است به رده‌های بالا برسد و بر این مسئله تاکید ویژه داریم. 

عالی ترین مقام استان ، تصریح کرد: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با جمعیتی بالغ بر ۹۰،۰۰۰  تَن دچار مشکلات زیرساختی است که توجه ویژه دولت و شهرداری را می‌طلبد، برای حل مشکلات این شهرک بزرگ چندین پروژه دیده شده و به مرحله مناقصه نیز رسیده است. 

استاندار هرمزگان ، خاطرنشان کرد: وضعیت زیرساخت‌های آموزشی شهرک پیامبر اعظم قابل قبول نیست و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهرک هستیم. 

انتهای پیام