معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان اعلام کرد: عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو دراستان ملزم به ارایه شناسه کالا هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالرضا پیروی منش در حاشیه طرح نظارتی اعلام کرد: طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه و کد رهگیری کالا در استان هرمزگان آغاز شده است و بر این اساس در اولویت اول فروش و نصب باطری و کمک فنر خودرو بدون این مشخصات تخلف محسوب می‌شود.

پیروی منش خاطر نشان کرد: یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخل و عرضه کالاهای با کیفیت بالا، مبارزه با واردات قاچاق کالا و عرضه محصولات با کیفیت پایین و تقلبی است.

وی افزود: در همین راستا سیاستی که دولت از طریق وزارت صمت در پیش گرفته است اتخاذ راهکارهایی برای جلوگیری از قاچاق کالا و محصولات بی کیفیت است.

پیروی منش اعلام کرد: با عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو قاچاق و بی کیفیت برخورد جدی می شود چرا که استفاده از این لوازم می تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای خانواده ها باشد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتبط را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام نمایند.

انتهای پیام