مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در نشستی خبری از اجرایی شدن طرح وصول برای حمایت از تولید تا پایان مهرماه سالجاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی جهان نجاتی  با بیان اینکه مساعدت بانک کشاورزی اینبار در قالب این طرح اجرایی می شود ، افزود : در شروع سال زراعی جدید و راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و تامین منابع مالی طرح های تولیدی و مساعدت با بدهکاران ، بانک کشاورزی طرح ویژه وصول برای حمایت از تولید را اجرا می کند .

جهان نجاتی ،در خصوص این طرح توضیح داد :  در صورتیکه مشتری بدهکار نسبت به پرداخت و تسویه نقدی کامل بدهی بخش کشاورزی خود ( که از محل منابع داخلی پرداخت شده است ) اقدام کند و دارای میانگین حساب باشد تا ۱۰۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده و چنانچه فاقد میانگین حساب باشد تا ۸۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده خود را می تواند با ارائه درخواست مطابق ضوابط اعتباری سالجاری تسهیلات جدید دریافت کند .

وی ، با بیان اینکه این شرایط در ۲۰ سال اخیر بی سابقه است ، تصریح کرد : بخشودگی جرایم دیرکرد طبق قوانین و مقررات انجام می شود .

مدیرشعب بانک کشاورزی هرمزگان ، خاطر نشان کرد : تمامی بدهکاران بانک کشاورزی فقط تا پایان مهرماه سالجاری مهلت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک مطابق مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره مند  شوند .

جهان نجاتی با بیان اینکه این مساعدت مشمول تمام بدهکاران بانک کشاورزی می شود ، عنوان کرد  : همه همکاران شعب این بانک علاوه بر ساعت کاری در صبح ، بعدازظهر نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۰  مشغول خدمات رسانی به مشتریان در خصوص این طرح هستند .

این مسئول با اشاره به اینکه جهت تسهیل در کار صادرات به روسیه  در هرمزگان صرافی دولتی و ۳ واحد ارز فعال کرده ایم ، ادامه داد : در هرمزگان محصولات مختلف از جمله صیفی‌جات، ماهی، میگو و… قابلیت تولید و صادرات را دارد و بانک کشاورزی از این تولیدکنندگان و صادرکنندگان حمایت می‌کند.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام