رئیس هیئت بدمینتون استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان در رشته ورزشی بدمینتون ظرفیت های خوبی وجود دارد و به دنبال توسعه قهرمانی و همگانی این رشته ورزشی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مصطفی خادم در گزارشی به ارائه عملکرد سال گذشته این هیئت پرداخت و افزود: برای اولین بار در بین ۸ تیم برتر در لیگ دسته ۲ ویژه بانوان و آقایان حضور داشتیم.

خادم ، عنوان کرد : مسابقات قهرمانی ویژه بانوان با حضور ۲ تیم از استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد و همچنین تیم آقایان به آباده فارس اعزام شدند.

وی ، بیان داشت : نماینده استان هرمزگان در رده سنی زیر ۱۵ سال در جشنواره استعداد یابی شهرستان محلات حضور داشتند که خانم ساناز چنگال خوش جزء ۱۶ بازیکن انتخابی به تیم ملی انتخاب شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های آتی این هیئت اشاره و تصریح کرد: مسابقات جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری بانوان و آقایان در تاریخ ۲۹ الی ۳۰ فروردین و همچنین برای عموم در دو رده سنی زیر ۱۷سال وبالای ۱۷ سال  در تاریخ ۲۷ الی ۲۸ فروردین ماه برگزار می شود.

خادم ادامه داد : استعداد یابی و کلاس های هیئت ویژه بانوان در روزهای زوج ساعت ۱۶ الی ۱۸ و نیم و روزهای فرد ساعت ۱۷ الی ۱۸ونیم و همچنین ویژه آقایان در روزهای زوج ساعت ۱۹ الی ۲۰ ونیم در تمامی رده های سنی برگزار می شود.

این مسئول ، اضافه کرد  : چنگالی نماینده استان هرمزگان جهت شرکت در مسابقات انتخابی زیر ۱۵ سال دختران به شهر قم در اردیبهشت اعزام می شود.

خادم ، مطرح کرد : امیدواریم امسال با برنامه ریزی مدون شاهد عملکرد خوب این هیئت در سطح ورزش استان باشیم.

انتهای خبر /