در آئین تجلیل از نائب روسای برتر هیات های ورزشی سال ۱۴۰۰ و تکریم از الگوهای برتر عفاف و حجاب ورزش بانوان هرمزگان با حضور مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد ،مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت : کم و کاستی هایی در هرمزگان وجود دارد اما ظرفیت و پتانسیل ورزشی هرمزگان بی نظیر است و امیدواریم به لیاقت و شایستگی در خور استان برسد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مظفر مهری خادمی نسب ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج در این نشست صمیمی با روسای ادارات ، مسئولان ورزش بانوان ، روسا و نواب روسای هیات های ورزشی هرمزگان ،افزود : بانوان ورزشکار هرمزگان استعداد ، توانایی و پتانسیل های ورزشی بسیاری دارند اگر این توانایی ها با جدیت دنبال شود شاهد قهرمانی ورزش های دریایی و ساحلی در جام جهانی و کشور خواهیم بود.

مهری خادمی نسب ، با اشاره به اینکه از پیشروان پروژه های ورزشی در کشور هستیم ، عنوان کرد : بانوان ورزشکار هرمزگان مستحق اتفاقات خوب در استان هستند و امید است زمینه شکوفایی این استعدادها فراهم شود .

وی ، با بیان اینکه فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تشیکل شده است، درخواست کرد: از ظرفیت های هرمزگان بعنوان یک استان دریایی – ساحلی استفاده شود .

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، با بیان اینکه در رشته های بسکتبال و توپی بی نظیر هستیم ، یادآور شد: قهرمان فوتبال ساحلی در ۷ دوره بوده ایم.

مهری خادمی نسب ، با اشاره به اینکه در رشته والیبال ساحلی و سالنی از قهرمانان بنام کشور هستیم ، اضافه کرد: در هندبال ساحلی قهرمانی کشور را در کارنامه ورزشی هرمزگان داریم .

وی ، با بیان اینکه در رشته ژیمناستیک قهرمان هایی در جامعه ورزشی کشور داریم ، خاطر نشان کرد: در رشته اسکیت بانوان در رده سنی نونهالان و نوجوانان استعدادها و پتانسیل‌های خاص و بی نظیری داریم .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا 

انتهای پیام