شهردار بندرعباس گفت: طبق توافق صورت گرفته با شركت باز آفرينی شهری قير رايگان جهت آسفالت معابر و خيابانهای بافت فرسوده شهر بندرعباس تامين می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی نوبانی در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت :دستاوردهای ماموریت ٢روز کاری به نفع شهر بندرعباس و در جهت هموار کردن مسیر توسعه شهر بوده است.

 نوبانی افزود: اسکله نخل ناخدا پس از انجام مطالعات در سازمان بنادر برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به شهرداری واگذار می‌شود و این مساله به طور جدی پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: متولی امور فرهنگی در شهرداری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی است و این کار در شهرداری یکپارچه خواهد شد و همه مسئولیت ها به این سازمان واگذار میشود.

 نوبانی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه در حال حاضر حسابهای شهرداری مسدود نیست، و حقوق پرسنل تنظیف، فضای سبز به روز وپرداخت شده ، تکریم پرسنل شهرداری را وظیفه ذاتی شهردار دانست و بیان داشت: پرسنل و نیروهای شهرداری سرمایه های سازمان می باشند.

وی پیرامون حضور خود در جلسه شهر های خلاق در رشت تصریح کرد: حضور بنده به عنوان شهردار در این جلسه واجب بود چرا که غیبت شهردار به منزله حرکت نکردن شهر بندر عباس در مسیر و اهداف شهرهای خلاق محسوب می شد.

نوبانی با اشاره به ظرفیت گردشگری جنگل حرا در نوار ساحلی بوستان ولایت گفت: موافقت احداث اسکله گردشگری در جنگل حرا گرفته شده و این پروژه در برنامه های آتی شهرداری اجرائی خواهد شد.

شهردار بندرعباس توافق با شرکت باز آفرینی شهری ،در مورد اختصاص قیر رایگان جهت آسفالت معابر و خیابانهای بافت فرسوده را یک موفقیت برای شهرداری دانست و گفت: محلات حاشیه نشین و کمتر برخوردار باید مورد توجه قرار بگیرند و با امضای این توافق نامه مشکل آسفالت این محلات حل خواهد شد.

نوبانی خاطر نشان کرد: همه ظرفیت های شهرداری پیرامون پیشگیری از انتشار پشه آئدس در شهر بسیج شده اند و مرکز بهداشت به عنوان همراه شهرداری در این مسیر همکاری لازم را با ما داشته است و انتظار میرود همه سازمانها مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جان مردم بر عهده بگیرند تا امنیت جانی مردم و شهروندان به خطر نیفتد.

انتهای پیام