مدیر کل شیلات هرمزگان از عرضه مستقیم برخی گونه های ماهی پر مصرف از تاریخ22 اردیبهشت ماه 1401 لغایت4 خرداد ماه 1401 بازار ماهی شیلات-هایپرمارکت گامبرون در راستای قرار گاه امنیت غذایی و دستور استاندار و با پیگیری شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالرسول دریایی گفت: در این راستا کمیته هم اندیشی  تامین ماهی با حضور مسئولان ستادی شیلات استان و همچنین به صورت ویدئو کنفرانس با روسای شیلات شهرستانها در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

 دریایی ضمن تاکید بر تامین ماهی از صیاد به مصرف کننده افزود : با پیگیری و تلاش صورت گرفته و در جهت عرضه مستقیم نسبت به تامین ماهی تنظیم بازار  به هایپر مارکت گمبرون با همکاری روسای شیلات شهرستان ها خبرداد.

وی با اشاره به اهمیت مصرف غذاهای دریایی به ویژه ماهی در سلامت افراد، تصریح کرد: به طور یقین توزیع ماهی به صورت مستقیم و با قیمت مناسب تاثیر بسزایی در افزایش مصرف پروتئین دریایی در میان خانواده های هرمزگانی خواهد داشت.

دریایی خاطرنشان شد : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توزیع ماهی  به صورت مستقیم از صید به مصرف در استان در هایپر مارکت گمبرون به مدت دو هفته  به جز روزهای نا مساعد جوی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام