حجت الاسلام عبادي زاده نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه هاي نماز جمعه بااشاره به نقش صنايع كوچك در اقتصاد مقاومتي تصريح كرد: نود درصد بنگاه هاي صنعتي در كشور را صنايع كوچك و متوسط تشكيل مي دهند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، وی با بیان اینکه بخش عمده بار اشتغال کشور را صنایع کوچک به عهده دارد گفت: صنایع کوچک نقش مهمی در ایجاد اشتغال کشور دارد و بنگاه های صنایع کوچک برای اشتغال کشورمان نقش افرین و موثر هستند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه استان هرمزگان جز استانهایی است که در حوزه صنایع بزرگ جایگاه ویژه ای در کشور دارد افزود: آن چیزی که در استان برای رفع مشکلات اشتغال به آن نیاز است، رویکرد حمایت ازصنایع کوچک می باشد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت توسعه و شکوفایی صنایع کوچک اظهار کرد: خیلی از کالاهایی که در بندرعباس استفاده می کنیم از استانهای همسایه یا غیر همسایه وارد می شود و این در حالی است که صنایع کوچک استان خودمان توانایی تولین آن کالاها را دارد.


نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در صورت حمایت از کالای مرغوب صنایع کوچک استان؛ هم شغل ایجاد می شود هم با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده می رسد و هم رونق تولید در استان ایجاد می شود.

وی در پایان گفت:اینجانب از همه عزیزیانی که در حوزه صنایع کرچک فعالیت میکنند تشکر می کنم.

انتهای پیام