مديركل دفتر فناوري اطلاعات و تحول اداري سازمان شیلات ایران با بیان اینکه عملکرد شیلات هرمزگان با وجود بیش از۶۰ درصد کسری نیروی انسانی بی نظیر و کمبود بودجه جاری و منابع مالی بی نظیر بوده است، گفت : کسب رتبه برتر شاخص های عمومی و اختصاص در جشنواره شهید رجایی توسط شیلات هرمزگان بیانگر کار جهادی در شیلات هرمزگان است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مدیر کل شیلات هرمزگان طی مراسم با حضور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات ایران ،معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از دست اندرکاران  جشنواره شهید رجایی و جمعی از کارکنان تقدیر کردند.

عبدالرسول دریایی با اشاره به کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی  توسط اداره کل شیلات هرمزگان گفت: این مهم نتیجه همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری و صیادی است و باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شیلات استان بی شک در آینده ایی نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلات در هرمزگان باشیم .

دریایی با بیان اینکه بی شک این مهم در شرایط سخت تحریم ها و همچنین شیوع ویروس کرونا با حمایت و پشتیبانی های استانداری هرمزگان ،سازمان شیلات کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه های نظارتی و ….محقق  شد عنوان کرد: توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و چراغ راه خواندن منویات ایشان  از اولویت و دلایل موفقیت های مجموعه شیلات هرمزگان بوده است.

وی با اشاره به اهمیت هوشمند سازی به ویژه با توجه به گستردگی فعالیت های شیلات استان در خدمات رسانی به جامعه بهره برداران گفت: بی شک استفاده از فن آوری های نوین و هوشمند سازی می تواند موجب ارتقای خدمات رسانی ها و انجام بهتر ماموریت های سازمانی  باشد.

دریایی با اشاره به اینکه با استفاده از فن آوری های نوین و هوشمند سازی می توان بی شک حتی صید غیر مجاز را کنترل کرد گفت: این اداره کل آمادگی حمایت و پیشگام شدن در مسیر هوشمند سازی و استفاده از ظرفیت های نوین و فن آوری های جدید دارد و از هر ایده و راهکاری در این زمینه استقبال می کند.

مدیر کل شیلات هرمزگان رسیدن شیلات هرمزگان به جایگاه ملی و بین المللی مطلوب و شایسته هرمزگان را از اولویت های شیلات هرمزگان خواند.

در ادامه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات ایران عملکرد شیلات استان هرمزگان در جشنواره شهید رجایی را بی نظیر خواند و عنوان کرد: امید است در سال های آتی نیز شاهد درخشش شیلات هرمزگان باشیم.

ولی ا… محمد زاده سرائی با بیان اینکه استان هرمزگان از ظرفیت های بالایی در فعالیت های شیلاتی برخوردار است و می توان از آن به عنوان استان برتر شیلاتی کشور یاد کرد گفت: تولید بالغ بر ۲۵ درصد از محصولات شیلاتی کشور در استان هرمزگان بیانگر و تایید کننده فعالیت های درخشان شیلاتی در استان هرمزگان است که قطعا بخش عظیمی از اشتغال، ارتزاق و گردش اقتصادی استان به شیلات اختصاص دارد.

وی باشاره به اینکه بالغ بر۵۴۰ پست سازمانی در اداره کل شیلات هرمزگان تعریف شده است گفت: متاسفانه خلا زیادی در بحث نیروی انسانی وجود دارد و در حال حاضر بالغ بر۶۰ درصد پست های سازمانی اداره کل شیلات استان هرمزگان بلا تصدی است و امید است هرچه سریعتر با حمایت های استانی و کشوری، خلا شیلات هرمزگان در بحث نیروی انسانی مرتفع گردد.

محمد زاده سرائی کسب رتبه برتر در شاخص های اختصای و عمومی توسط اداره کل شیلات هرمزگان با وجود محدودیت ها در منابع و نیروی انسانی را کاری دشوارخواند و تاکید کرد : بدون شک کسب این رتبه بیانگر کاری جهادی و همت مضاعف از سوی کارکنان و مدیر کل مجموعه شیلات هرمزگان است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری در پایان هوشمند سازی  و حرکت شتاب دار در مسیر هوشمند سازی را از اولویت های سازمان شیلات ایران خواند و تصریح کرد: امید است با توحه به اقدامات انجام شده در شیلات هرمزگان و سازمان شیلات ایران شاهد تحقق کامل دولت الکترونیک در شیلات استان هرمزگان باشیم.

گفتنی از در پایان با اهدای لوحی به رسم یادبود از جمعی از کارکنان شیلات هرمزگان تقدیر شد.