مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان درحاشیه بازدید میدانی از پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه، از پیشرفت مطلوب آن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،  فواد حمزوی، در اردیبهشت ماه سال جاری و در حاشیه بازدید میدانی از پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه، افزود: این پروژه گازرسانی با تلاش شبانه روزی همکارانمان از پاییز سال گذشته تاکنون عملیاتی شده و از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

حمزوی افزود: پیمانکار این طرح، شرکت جهاد نصر بوده و خط انتقال گاز از سه راهی چارک به شهرستان بندرلنگه و به طول ۷۲ کیلومتر لوله ۲۰ اینچ با اعتباری بالغ بر ۵۲۰۰ میلیارد ریال  در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و رفاه بیشتر مردم استان برای استفاده از گاز طبیعی، به ایجاد زیرساخت‌ها جهت توزیع این نعمت خدادادی، اقدام کرده است.

گفتنی است، در این بازدید از روند اجرایی پروژه و محل انشعاب خط انتقال بندرلنگه از خط انتقال ۵۶ اینچ بندر گرزه در بندر چارک و اقدامات مسیر سازی، ریسه، جوشکاری و محوطه سازی سایت های ایستگاه  بازدید مشترک با حضور مدیرعامل، سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح ها، رئیس بازرسی فنی و نشت یابی، سرپرست امور حقوقی، رییس و همکاران اجرا ی طرح ها، رییس و همکاران خدمات فنی و نماینده امورHSE شرکت گاز استان هرمزگان در اردیبهشت ماه سال جاری  صورت گرفت.

همچنین  آیین عملیات اجرایی پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندر لنگه با حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران و نماینده غرب استان در مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مسئولین شرکت گاز استان هرمزگان ، فرماندار شهرستان بندرلنگه، شهردار و شورای اسلامی شهر بندرلنگه و مردم این شهرستان در آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

انتهای پیام