رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین جلسه خود با شهرداران و روسای شورای شهر قشم و درگهان گفت: عمل مسوولان باید مصداق اجرایی شعار سال باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، علی درویش پور در دیدار خود با شهرداران و روسای شورای شهر قشم و درگهان اظهار داشت: عمل ما در جایگاه نمایندگان دولت، باید مصداق اجرایی فرمان رهبر معظم انقلاب و حرکت در راستای شعار سال باشد.

وی ارائه خدمات مطلوب توسط روسا و مسوولان دستگاه‌های اجرایی را موجب  اقتدار نظام و ارتقا سرمایه‌های اجتماعی آن دانست و افزود: موفقیت در کار و خدمت به مردم، نیاز به صداقت و هم‌افزایی همه نهادها دارد تا رضایت‌مندی ملت و درنتیجه مقبولیت از خدمات نظام و دولت بیش از گذشته حاصل شود.

به گفته درویش پور، یکی از مصادیق بلوغ جامعه، داشتن روحیه مشارکت و همدلی به‌ویژه بین مسوولان است که به توسعه خدمات و انجام‌وظیفه شایسته به مردم منتج می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تأکید بر منحصربه‌فرد بودن جاذبه‌های طبیعی قشم در جهان گفت: با هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی در کنار توسعه زیرساخت‌ها، قشم را به‌عنوان یک برند گردشگری به مردم کشور و جامعه جهانی معرفی می‌کنیم.

وی  ادامه داد: حیات زندگانی و حیات اداری هیچ‌کس قابل تضمین نیست و هنر ما این است که در این فرصت کوتاه نامی نیک از خود برای مردم برجای گذاریم.

درویش پور در پایان ابراز امیدواری کرد تا با یک طراحی و برنامه‌ریزی منسجم، مسوولیت هایی متناسب با نقش هر نهاد برای آن‌ها تعریف شود تا با هماهنگی بیشتر بین نهادهای شهرستانی و سازمان منطقه آزاد قشم، خدمات خوب و شایسته نام قشم، برای مردم جزیره رقم بخورد.

در پایان این جلسه، حضار ضمن قدردانی از روحیه تعامل‌گرای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برای هرگونه همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند.

یادآور می‌شود، جلسه مذکور با حضور علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فریدون فدایی دولت، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان، سید مسعود آل عبایی، شهردار شهر قشم، علی بازماندگان، رییس شورای شهر قشم، محمدکاظمی شهرویی، شهردار درگهان، محمد تورنگ، رییس شورای شهر درگهان و حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، برگزار شد.