طی مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست فاز سوم طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز  ، طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه‌شده به صنایع غرب استان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی در بندرعباس است که در ۸ فاز اجرا می‌شود و امروز در سومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی فاز سوم این طرح آغاز شد. 

در فاز سوم این پروژه مهم، ۲۲ کیلومتر خط انتقال پساب فولادی در اقطار ۹۰۰ و ۶۰۰ میلی‌متری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود. 

استاندار هرمزگان در این آیین اظهارداشت: طرح ساماندهی پساب فاضلاب شهر بندرعباس یک مطالبه عمومی بود و از ابتدای دولت سیزدهم کار با جدیت آغاز شده که در حال حاضر با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

مهدی دوستی، افزود: تا به امروز حدود ۱۳۵۰ میلیارد تومان قرارداد برای اجرای این پروژه بسته‌ایم که ۹۰۰ میلیارد تومان از آن در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شد و منابع به خوبی در جهت تسریع در پیشبرد پروژه‌ ساماندهی فاضلاب بندرعباس تخصیص پیدا کرده است.

دوستی ،  با اشاره پیشرفت فاز دوم طرح ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس و انتقال آن به صنایع غرب استان گفت: فاز سوم که امروز عملیات اجرایی آن را شروع کردیم بیش از ۷۰ درصد آن تامین کالا است که به این تامین کالا انجام شده و پوشش کار هم بالای ۹۰ درصد است از این‌ رو الان می‌توانیم بگوییم که کل پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است. 

انتهای پیام