معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از فراخوان اعزام مشمولان در شنبه یکم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ حسن دستوری زاده در تشریح این خبر اظهار داشت : کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت بهمن ماه سال جاری می باشند می‌بایست راس ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان حضور داشته تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی افزود: درضمن با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت واینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی( پلیس+۱۰) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که تا کنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده اند برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

سرهنگ دستوری زاده ادامه داد: اعزام مشمولان در تاریخ های مذکور،براساس طرح فاصله گذاری و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

وی بیان داشت: همچنین تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون”مننژیت و کرونا”، وبرگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح وسایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه ،کارت ملی، مدارک تاهل،ایثارگری پدر،مددجویان کمیته امداد،بهزیستی و … را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

سرهنگ دستوری زاده با اشاره به اینکه به منظور حفظ سلامت مشمولین و پیشگیری ازانتقال بیماری کرونا اقلام بهداشتی مورد نیازازجمله(ماسک،مواد ضد عفونی کننده وغیره به همراه داشته باشند، اذعان داشت: خانواده های محترم مشمولین باتوجه به اعمال محدویت های ترافیکی وبه منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، پیشگیری از سرایت بیماری کرونا وتسریع درعملیات اعزام ازهمراهی مشمولان درروز اعزام خوداری نمایند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان با تأکید بر اینکه مشمولین از خوردن وبه همراه داشتن هرنوع داروهای مرفین دار (قرصهای ،ترامادول،متادون و….)،اکیدا خوداری نمایند، تصریح کرد:به کلیه مشمولان اعزامی اطلاع رسانی میگردد تا جیره غذایی خشک بین راهی به همراه داشته باشندوبه منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری، در طول مسیر از صرف غذای بین راهی دررستوران ها خود داری نمایند زیرا هزینه پذیرایی توراهی بعدا به سربازکارت مشمولان واریز خواهد شد.

انتهای پیام