معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردم هرمزگان همواره در استفاده از ماسک پیشتاز بوده‌اند که این فرهنگ خوب با توجه به تاثیر آن در پیشگیری از ابتلا کرونا، باید ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون، روند کاهشی شیوع کرونا در کشور و استان هرمزگان تداوم داشته باشد، عنوان کرد: مردم هرمزگان همواره در استفاده از ماسک پیشتاز بوده‌اند که این فرهنگ خوب با توجه به تاثیر آن در پیشگیری از ابتلا کرونا، باید ادامه داشته باشد.

رئوفی ادامه داد: باید نسبت به رعایت کامل اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک، توجه و جدیت بسیاری صورت گیرد.

وی همچنین به اهمیت واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم واکسن کرونا اشاره کرد و افزود: در این راستا نیاز است، تشویق و ترغیب مردم برای واکسیناسیون دُز سوم در استان انجام شود تا از این مرحله از شیوع کرونا عبور کنیم و سلامتی مردم در برابر سویه اُمیکرون ویروس کرونا حفظ شود.

رئوفی تصریح کرد: همچنین با توجه به تاثیر تهویه مناسب هوا در کاهش ابتلا به کرونا، نیاز است این امر با توجه به گرمای هوا و استفاده از دستگاه‌های سرمایشی در هرمزگان، به خصوص در اماکن عمومی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام