اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگاندر این دیدار با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه گفت : معتقدم رسانه ها ز ارکان مهم جامعه هستند و نقش اثرگذاری در توسعه آگاهی عمومی دارند . در واقع عامل پیشرفت کشور رسانه ها هستند .

رضا آخوند زاده، افزود : در کشور کارهایی خوبی انجام می شود اما کمتر بازتاب پیدا می کند، این اتفاق ناشی ازعوامل مختلف از جمله عدم ارائه اطلاعات لازم به رسانه هاست . لذا باید این نقایص برطرف شود تا رسانه ها با فراغ بال به رسالت خود عمل کنند .

آخوند زاده با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ مالیاتی تصریح کرد : تقویت فرهنگ مالیاتی از برنامه های مهم امورمالیاتی است چرا که معتقدیم نتیجه آن توسعه اقتصادی کشور است .باور عمیق داریم اگر فرهنگ سازی مالیاتی نباشد مالیات ستانی با مشکل روبرو خواهد شد.
وی رویکرد امورمالیاتی را تقویت ارتباطات اعلام کرد و گفت : سازمان امور مالیاتی با مدیریت جدید راهبرد تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی و هوشمند سازی مالیاتی را دنبال می کند .که این امر به افزایش رضایتمندی کارکنان ، مودیان و مردم خواهد انجامید .

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان باقدردانی از همراهی مردم و رسانه ها اظهار داشت : مردم هرمزگان و رسانه نجیب و شریف هستند باهمراهی آنان و تلاش کارکنان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱در وصول مالیات رشدچشمگیری را تجربه کرده ایم .
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان در این دیدار گفت : تقویت رسانه ها به معنای تقویت ارائه خدمات به مردم است . اعتماد سازی ، امید آفرینی و آگاهی بخشی رسالت رسانه هاست .
غلامعباس شمس الدینی، افزود : حوزه فرهنگ و رسانه را باید تقویت کرد . مشارکت سازمان امور مالیاتی در حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها تحولی بزرگ را به دنبال داشته و می طلبد حوزه فرهنگ و رسانه نیز در کانون توجه قرار گیرد .
حسین روحی دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات مالیاتی ، عنوان کرد : مدیران رسانه ها همواره در جهت تکمیل اظهار نامه مالیاتی با مسایل و مشکلاتی روبرو هستند که می طلبد با تسهیل شرایط زمینه برای رضایتمندی بیشتر آنان فراهم کرد .
دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان ، ارائه مستندات را با توجه به شرایط کار رسانه و محدودیتهای موجود مشکل عنوان کرد و افزود : انتظار می رود در جهت تقویت ارتباطات امورمالیاتی با رسانه ها نشست ها و جلسات تخصصی افزایش یابد و راهکارهای موجود با هدف توسعه خدمات به آنان احصا گردد.
در این نشست، شهین صادقی عضو هیئت مدیره و عزت معمار باشی مسئول کمیته آموزش نیز بر ضرورت حمایت از رسانه ها و برگزاری دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران تاکید کردند .

انتهای پیام