مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: زمینه ساز شناسایی، تربیت و رشد هنرمند متعهد به ارزشهای اسلام و انقلاب در فضای معنویات در مدارس محقق خواهد شد و در راستای کمک به ترییت و بالندگی هنرمندان نوجوان حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، اسماعیل جهانگیری در بازدید از اولین دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی در شهرستان میناب گفت: جشنواره ملی تئاتر درسی مانند فرزندی برای استان می باشد که بعد از ۱۵ سال به بلوغ رسیده است.جهانگیری با بیان اینکه از میزان مشارکت کم نظیر دانش آموزان سراسر کشور در این جشنواره ذوق زده شده است، اظهار داشت: در گفتگوی روز های آتی در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال تفاهم نامه ای برای تقویت و گسترش این جشنواره ملی خواهم بود.

به گفته وی، نیاز امروز کشور به هنرمندان متعهد و ارزشی بیش از پیش احساس می شود و  همین جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی و هنری مدارس مهمترین جایگاه تربیت هنرمند در تراز جمهوری اسلامی هستند.

جهانگیری ادامه داد: هر سازمانی که فعالیت هنری انجام می دهد، اداره فرهنگ و ارشاد در کنار او هست و حمایت می کند و آموزش و پرورش یکی از غنی ترین دستگاههایی است که با تعامل بیشتر و برگزاری این چنین جشنواره هایی، استعدادهای هنری استان شناخته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به سخنان رهبری‌در مورد اهمیت هنر اشاره کرد و گفت: اگر آموزش ها و مفاهیم دینی، تربیتی و آموزشی در قالب هنر ریخته شود، اثر گذاری آن بیشتر خواهد بود و در ذهن بیشتر رسوخ خواهد کرد.

انتهای پیام