معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هرمزگان از بسیاری فرصت‌ها محروم شده است و باید این را جبران کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، وحید یامین پور در نشست هیات اندیشه ورزش جوان کمیته امداد امام خمینی در هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان از بسیاری فرصت‌ها محروم شده است و باید این را جبران کرد.

یامین پور با اشاره به عوارض شدید کرونا که سبب از دست رفتن بسیاری فرصت‌های شغلی شده است، عنوان کرد: افزایش شمار افراد تحت پوشش کمیته امداد به همین دلیل است و یک وظیفه‌ای که باید آن را با جدیت دنبال کنیم، همین حمایت و اشتغالزایی و بهبود وضعیت در این بخش است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی برای توانمند سازی مددجویان جوان یک رویکرد پیشرو می‌طلبد و ما در این حوزه در حال همکاری با کمیته امداد هستیم و مشاوران مهارت آموزی را به همکاری گرفته‌ایم تا سطح مهارت جوانان را برای رسیدن به شرایط مناسب کاری ارتقا دهیم.

وی، از تشکیل کمیته سامان ازدواج هرمزگان و توسعه شبکه نیکوکاران جوان به عنوان ۲ اولویت در حوزه کاری خود یاد کرد و ادامه داد: به کمیته امداد پیشنهاد دادم که ما شبکه ای از سازمان‌های مردم نهاد مددجویان کمیته امداد را تشکیل دهیم تا بتوانیم به طور معینی جهت توانمندسازی این شبکه، اعتبار بگذاریم و طرح‌های آنان را در وزارت ورزش و جوانان حمایت کنیم.

یامین پور، از مراکز نوآوری و شکوفایی در هرمزگان نیز به عنوان یکی از اقدامات خوب در زمینه رشد توانمندی‌های جوانان یاد کرد و افزود: این مراکز هم کار خوبی را در حال پیشبرد دارند و باید مشاورهای حوزه کسب و کار را هم به مراکز منش نزدیک کنیم.

وی تاکید کرد: باید جلوی بازتولید فقر را در کشور بگیریم و توازن را به نفع مناطق محروم تغییر دهیم تا بتوانیم رشد بهتری را به مناطق کمتر توسعه یافته برسانیم.

وی همچنین از فعالیت خیران ازدواج در هرمزگان تقدیر کرد.

انتهای پیام