رئیس جمهور با بیان اینکه فقر و بیکاری در هرمزگان پذیرفتنی نیست، گفت: امروز ایران اسلامی آماده هرگونه سرمایه گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان هرمزگان با قدردانی ازنیروهای مسلح بابت تامین امینت خلیج فارس اظهار داشت: امروز ایران اسلامی آماده هرگونه سرمایه گذاری است.

آیت الله رئیسی، با بیان اینکه استان هرمزگان ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های اقتصادی، گردشگری و صنعتی دارد، افزود: هر نوع سرمایه گذاری در این سازمان در پرتو امنیت موجود تضمین می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای توسعه استان در زمینه های مختلف مد نظر است، تصریح کرد: امیدواریم با فعال شدن اقتصاد در حوزه‌های دریا، گردشگری، صنعت و معدن، شاهد فقر و بیکاری در این استان نباشیم.

آیت الله رئیسی، در این سفر و پس از مراسم استقبال، ۳ بازدید سرزده و میدانی از مناطق مختلف استان هرمزگان خواهد داشت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردمی قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهوردر این سفر و از ساعت ۱۵ نشستی با نخبگان، علما، روحانیون و افراد شاخص استان در سالن ندسا خواهد داشت، پس از این نشست، جلسه شورای استان هرمزگان تشکیل و وزرا گزارش سفر خود به اقصا نقاط استان را ارائه و مصوبات سفر را مطرح خواهند کرد.

انتهای پیام