سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: در شبانه روز اخیر متأسفانه با یک نفر فوتی، شمار جانباختگان کرونا در استان به 983 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: در شبانه روز اخیر با فوت یک زن ۷۴ ساله در بندرعباس بر اثر کرونا، شمار کل موارد فوتی ناشی از این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون به ۹۸۳ نفر رسید.

وی افزود: ۱۰۱ نفر نیز اکنون در بیمارستان‌های استان در اثر کرونا بستری هستند که ۲۷ نفر از آن در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال ۱۲ نفر وخیم است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با انجام ۳۲۶ تست جدید در شبانه روز اخیر، تعداد کل آزمایشات انجام شده تست کرونا در استان به ۱۳۳ هزار و ۵۱ مورد رسید.

نوروزیان همچنین بر جلوگیری از سفر‌های غیرضرور در هرمزگان به سمت مقاصد گردشگری این استان تأکید کرد و بیان داشت: ساکنان جزایر کیش و قشم و شهر بندرعباس در چند روز گذشته میزبان شمار زیاد مسافر از سراسر کشور بوده‌اند که با توجه به قدرت انتقال ویروس کرونا در مناطق مختلف، از مردم می‌خواهیم تا در مراقبت‌های لازم را در استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مناسب داشته باشند.