در آیین اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارآفرینان و کارفرمایان برتر سال 1401، عطاا... معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تندیس شرکت برتر و لوح سپاس دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، آیین اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارآفرینان و کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۱ با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی رئیس و محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌ اجتماعی، جمعی از مسئولان و کارفرمایان و کارآفرینان برتر کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 

برگزاری این آیین با هدف توسعه تعامل اثر‌بخش با شرکای اجتماعی و تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان خوش‌حساب و به‌منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان کالای ایرانی با همکاری و مشارکت نمایندگان تشکل‌های صنفی بزرگ و قانونی کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت.

 

گفتنی است ،برای انتخاب کارآفرینان و کارفرمایان برتر شاخص‌های مختلفی از جمله ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد نفرات بیمه شده و دستمزد واقعی، پرداخت به موقع و کامل حق بیمه نیروی کار در مهلت مقرر، عدم وجود مطالبات قطعی از کارگاه، افزایش تعداد کارگران (بیمه‌شدگان)، استفاده کارفرما از سامانه غیرحضوری سازمان، برقراری و رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کار و جلوگیری از حوادث ناشی از کار و ارتقا و توجه به شاخص‌های فرهنگی در محیط کار در نظر گرفته شده است که کارفرمایان بر اساس آن‌ها ارزیابی شدند.

 

شرکت فولاد هرمزگان علاوه بر شرایط اعلام شده، با توجه به نقش تاثیرگذار، مستقیم و موثری که در اقتصاد کشور ایفا کرده است، به عنوان کارفرمای ملی معرفی شد و عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت، تندیس کارفرمای برتر سال ۱۴۰۱ و لوح سپاس از این آیین را دریافت کرد.

انتهای خبر /